יתרונות של אביזרי מין ארוטיים

אסתטיקה מודרנית מטילה צל ארוך על ספרות ארוטית, אבל אין דבר כזה. למרות העובדה שהספרות הארוטית קיימת כבר מאות שנים, ההיבטים הסקסיים והשנונים שלה עדיין פופולריים אצל האדם הממוצע ברחוב. זאת משום שרומנים ארוטיים מסוגלים לספר סיפור משכנע ולספק את ההקשר שבלתי אפשרי להשיג באמצעים אחרים. אנחנו נבחן איך הז 'אנר השתנה עם הזמן ואיך הוא עשוי לגדול בפופולריות.

היתרון הראשון של צעצועים ארוטיים הוא הערך הטיפולי שלהם. מחקרים הראו שצעצועי מין יכולים לשפר מערכות יחסים ולקדם בריאות טובה. חוקרים מצאו שאורגזמות עזות יכולות לשפר את הנוירוביוכימיה ולשפר את מחזור הדם. אפשר לחוות אורגזמה עזה גם כשאתה לא מרגיש את הדחף. מוצרים ארוטיים הם בחירה טובה. זה בגלל צעצועי מין יכולים לעזור לך ליהנות המיניות שלך.

בנוסף לערך הטיפולי, צעצועים ארוטיים יכולים לשמש כטיפול. לדברי מרים אל אדיב, בוגרת רפואה וכירורגיה ומומחית בגינקולוגיה, צעצועים ארוטיים הם השער למאמרים ארוטיים אחרים. דיוורסלי ערך לאחרונה מחקר ומצא כי פראיירים היו הצעצוע הראשון ש-58% מהמשיבים רכשו. 70% מאלה שהגיבו המשיכו לרכוש מגוון צעצועי מין אחרים.

הצעצועים האלה יכולים לשמש גם ככלים טיפוליים. אפשר להשתמש בהם גם בטיפול. הגינקולוג הספרדי ד "ר אל אדיב סבור שצעצועים ארוטיים יכולים לעורר נוירוכימיה מועילה, להגביר את חילוף החומרים ולשפר את מחזור הדם. זו עובדה מוכחת שצעצועים ארוטיים יכולים לשפר את חייה האינטימיים של אישה. מסיבה זו חיוני להשקיע בטיפול ארוטי.

בנוסף לשיפור החוויה הארוטית, צעצועי מין יכולים גם להיות טיפוליים. צעצועי מין יכולים לשמש לשיפור האינטימיות של האישה. מלבד היותו טיפול יעיל, צעצועי מין יכולים גם לשפר את איכות החיים של האישה. הם יכולים גם לשמש לשיפור חיי המין עבור בן זוגה. חשוב להיות מודעים לסכנות הקשורות לחומרים ארוטיים.

בנוסף לשיפור החוויה המינית, צעצועים ארוטיים יכולים לשמש גם כסוג של טיפול. כעניין של עובדה, זה חשוב כדי להבטיח שאתה עושה את החלק שלך כדי להשיג רווחה מינית. יחסים אינטימיים לא צריכים להיות על הנאה. עליהם להיות מלאי גמול ומספקים. השימוש בצעצועי מין יכול לשפר את מערכת היחסים שלך עם בן הזוג שלך. זה ישמור אותך ואת השותף שלך מוגן ממחלות מין.

צעצועי מין יכולים לשמש ככלי טיפולי וטיפולי. אורגזמות חריפות יכולות להועיל הן לנפש והן לגוף. מאמינים שהאורגזמה האינטנסיבית של האישה מעוררת את חילוף החומרים של גופה ואת זרימת הדם. זה גם יכול לשפר את החוויה המינית של האדם. צעצועי מין מסוימים יכולים לשפר את הסיפוק הפיזי. אלה שמטרתם לשפר את המין צריכים להיות בחירה טובה.

יש יתרונות רבים לשימוש בצעצועי מין לסקסיים. בין אלה ניתן למצוא טיפול לאנשים עם הפרעת דחק פוסט טראומטית, כאב כרוני ובעיות פסיכולוגיות אחרות. חלק מהצעצועים הארוטיים משמשים אפילו בהגדרות טיפוליות. במקרים אלה, צעצועי המין יכולים לשמש ככלי לרווחה פיזית ונפשית. המטרה של צעצועי מין כאלה היא לקדם חיים מספקים ובריאים יותר גם לגבר וגם לאישה.

על ־ פי מחקר שפורסם בכתב ־ העת לפסיכולוגיה ופסיכיאטריה ‏ (Journal of Psychology and Psychiatry), צעצועים ארוטיים יכולים לשמש כטיפול לאנשים מכורים למין. ניתן להשתמש בצעצועים משככי כאבים כדי לשפר את מצב הרוח ואיכות החיים. חלק אפילו משמשים לגירוי אורגזמות אצל זוגות. צעצוע ארוטי יכול לשפר מערכת יחסים.

לצורות אחרות של אמנות ארוטית יש משיכה אמנותית. בחוף צ 'סיל, למשל, מספר את הסיפור על ליל כלולות הרה אסון. הוא נחשב ליצירה ארוטית, כיוון שהוא מכיל מוטיב רגשי. זו סוג של אמנות ארוטית שמטרתה לגמול לצופה על התעניינותו במיניות.

פרטים נוספים:


Posted

in

by

Tags: